CMDV1C TEAM5 Mark de K, Thomas T, Robin, Ingeborg
Projectbeoordeling Mark Remark
     
Deliverables    
voorbereiding 3  
analyse 2.5 segmentatie moet beter
concept 2.5 collage leuk gedaan, oppassen met termen als gratis en bejaarden voor 65plus
ontwerp 2.5 standaard indeling, koptekst verschillende grootte
realisatie 2.8 van huisstijl afwijkende fonts gebruikt
presentatie 3 meer nuance aanbrengen tav. doelgroepkeuze, tijd: binnen 10 minuten
     
Proces    
interpretatie 2 te weinig onderzoek naar doelgroep, te weinig feeling met doelgroep
creatieve oplossing 2 leuke doelgroep, weinig mee gedaan
overdracht concept 2.5 minimaal, fietstochten en voeding erg dun
samenhang 2.5 voorspelbaar traject
usability 2.5 weinig beeld, veel tekst, simpele navigatie
professionaliteit 2 te kaal opgeleverd
samenwerking 2.5 lijkt in orde
onderzoek 2 te weinig beleving voor doelgroep
     
  34.3  
     
Total 2.5 B
   
     
Feedback   presentatie was goed; onderverdeling abonnementen mag duidelijker